PMS

Alla inlägg under januari 2012

Av Miss PMS - 29 januari 2012 19:00

Av Miss PMS - 20 januari 2012 22:50

  

  

När vår andra pojke kom till världen sa min gubbe (det första han sa) "Det här gick ju smärtfritt!"


 

   

Av Miss PMS - 16 januari 2012 09:00



... wanna please me?


Av Miss PMS - 9 januari 2012 16:00

Lilla isbjörnen är osäker. Han frågar sin lärare: "Är jag en riktig isbjörn"?


Läraren svarar: ”Visst är du det, lille vän”.


Lilla isbjörnen är ändå osäker. Han frågar pappa isbjörn: ”Pappa… Är jag en riktig isbjörn"?


Pappa svarar honom att ”Jamenvisst är du det! Du är en riktig isbjörn, precis som jag”!


Lilla isbjörnen känner sig ändå inte övertygad. Han går till sin mamma. ”Mamma! Är jag verkligen en riktig isbjörn"?


Mamma blir lite förbryllad och bedyrar: ”Självklart är du det! Du är en riktig isbjörn, bara en isbjörn och inget annat, älskling”! Så tittar hon sin lilla pojke i ögonen och säger: ”Du tror väl inget annat”?

 

”Men mamma… Varför fryser jag då”?

 


 

 

Av Miss PMS - 2 januari 2012 09:00



Har vårtor på fötterna. Skulle pensla dom med vårtmedel igår. Satt i sängen och gjorde detta.


Fattar inte hur det gick till, men... Jo, alltså... Jag hade flaskan i handen samtidigt som jag penslade och då rann det ut vårtmedel... Rakt ner mellan benen!!! På det heligaste!


Fy fan, vad det sved och brände! Hu, vad jag tjoade och skrek.


Jag överlevde, kanske något skinnflådd :/


Aj.

Presentation

”sverigedemokraterna"

   

 

 

Twitter

Dawit Isaak har nu suttit fängslad i

Länkeria

Bloggeria

Läser

        

 

Vill läsa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Mata gärna djuren!

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards